GOODS & GLORY webshop op komst!

Drukke tijden hier in de Stropkaai in Gent. Met mijn GOODS & GLORY had ik al langer de ambitie een eigen webshop te openen. Helaas kwam het er maar niet van. Het perfectionisme zit serieus in de weg, evenals de kostprijs van zo’n degelijke en uiterst aantrekkelijke website. Maar toch, met veel trots kan ik jullie het volgende vertellen: de plannen zijn in uitvoering! Hiep Hiep Hoera! Geduld is echter de boodschap. Aangezien ik alles zelf doe, fotografie, styling, bewerking, teksten opmaken, lay-out, enz., besef ik meer en meer dat ik aan een titanenwerk begonnen ben. En dat perfectionisme van mij, dat zet slechts kleine stapjes vooruit. Maar ik kom er wel! Het wachten wordt beloond! 🙂

Hieronder zien jullie een eerste verzameling zeefdrukwerk binnen het thema geboorte.

SF_GEBOORTE_2

Wat vinden jullie ervan?

Groetjes Annelien!

Een gedachte over “GOODS & GLORY webshop op komst!

Geef een reactie

