BIG BLOGAMEETUP – 2014

Zaterdagavond 8 maart stond in ’t groot aangeduid op de kalender. Papa blijft thuis met de dochter, mama gaat van Big-Blogameeting doen in de Wasbar in Antwerpen. Zo is dat. Maar mama had eigenlijk wel een beetje schrik.

Is daar dan volk die je kent? – Ja, neen, een beetje…
Bloggen is iets delen met anderen. Concreter dan dat kan ik het eigenlijk niet noemen. Zet dus een 70-tal bloggende madammen (en enkele heren) samen en dit is wat je krijgt: een fantastische, sociale mix van enthousiaste delende medemensen. En ja, het leven kan mooi zijn, zo op 8 maart!

Schrik was totaal ongegrond. De fun begon al in de auto tijdens de carpoolrit met Caroline en Seija. Wat een toffe madammen, we waren nog lang niet uitgepraat toen we in Antwerpen arriveerden. πŸ™‚

Bij het binnenkomen in de Wasbar werden we verwelkomd door Soetmin van de mooie blog Verne & Jasper. Soetmin is dΓ© madam die dit evenement met verve tot in de puntjes georganiseerd had. – ik was als bij slag verliefd op het truitje dat ze aanhad. πŸ™‚ Een naamsticker werd op de borst gekleefd en hop het ‘tetteren’ kon beginnen, of in mijn geval verder gezet worden.

Ik leerde er Patricia van No Butterfly beter kennen, had een hele leuke babbel met Mieke met het indigo-blauwe kleedje en de mooie rode knopen. At een lekkere bagel of twee van Jackie’s bagelbar. Vond het fantastisch om Lynn, de ontwerpster van paperpigeon te leren kennen. Raakte aan de praat met Aline, eveneens illustrator, van Lili’s Brand. Kocht het verslavende ‘Leuke mama’ boek bij Lobke van Leuke Wereld. Verdwaalde bij de mooie stofjes van Liesellove, met kersverse webshop, en liet me verleiden tot een stofje die mij een nostalgisch gevoel bezorgde. Kreeg een sterretje met glowtime die mij naar een erg interessante website leidde. Hoorde duizend-en-één ideeΓ«n van de vele vrouwen die ik sprak. Zag veel zelfgemaakte kledij, dronk witte wijn, deelde zelf wat kaartjes uit, at superlekkere cupcakes van Babycakes and Rabbits. En ging naar huis met een goodiebag boordevol leuke spullen van o.a. from Lola with love, Gerhilde’s juwelen, chocolade, kortingbonnetjes, foto’s van het Gentse label Polabora, een overschotje aan bagels en cupcakes,… en talrijke vriendschappen rijker! πŸ™‚ Kortom, een meer dan geslaagde avond! Meer van dat graag!

Blogameetup
Jammer genoeg maakte ik geen foto’s van het hele gebeuren, de tijd vloog voorbij. Gelukkig is er Caroline, haar mooie collectie foto’s vind je hier. Blijf ineens even hangen op haar website zou ik zeggen, die zit boordevol handige tips!

Bedankt voor de prachtige avond en de vele inspanningen die geleverd werden om deze avond tot zo’n succes te brengen! De royale sponsoring kun je hier terugvinden evenals de lijst met deelnemers!

Op naar editie 2015 nu! Of misschien 2014 deel 2? πŸ˜‰

14 gedachtes over “BIG BLOGAMEETUP – 2014

  1. Pink zegt:

    Amai, dat zag er precies wel tof uit! En zo’n leuk stofje met die eendjes, doet me denken aan die eendjes op ons eenden-kiekenkot vroeger. X

Geef een reactie

