Het leven van Jaklien – 0 tot 6 maanden!

6 maanden aan beeldmateriaal heb ik verwerkt tot een “kort” filmpje.
De beste stukken knippen uit een grote verzameling aan filmpjes is een gans karwei, maar het resultaat is een mooie herinnering aan het plezier dat we hier het laatste half jaar gekend hebben. Niet alles liep van een leien dakje en misschien moeten er ook eens filmpjes gemaakt worden op de lastige dagen of momenten, maar ik ben heel blij om zo’n plezierig filmpje te kunnen delen. En ik ben nog blijer dat mijn dochtertje zo’n prachtige herinnering meekrijgt aan haar baby-tijd. πŸ™‚


De evolutie van ons kleintje gaat ondertussen volop verder en leverde al terug wat nieuw beeldmateriaal op voor de 6 tot 12 maandenfilm. Een aantal belangrijke mensen uit het leven van Jaklien bleven jammergenoeg afwezig in deze 1e film en dat wordt wellicht goed gemaakt in de volgende. Ik ben alvast benieuwd naar het vervolg.

Benieuwd naar de muziek uit het filmpje?
– deel 1: Howard Shore: Concerning Hobbits, track from The Fellowship of the Ring
– deel 2: Muse: I Belong To You / Mon CΕ“ur S’ouvre Γ€ Ta Voix, track from The Resistance

5 gedachtes over “Het leven van Jaklien – 0 tot 6 maanden!

  1. mamadammeke zegt:

    Wat leuk zeg!!!
    Ik heb vééééél te weinig filmmateriaal van mijn dochter 😦
    Waarom lag ze op de neo? Infectie? (veronderstel ik zomaar met haar infuusje…)

    • Annelien zegt:

      Stuipjes vlak na de geboorte. 😦 Na het toedienen van medicatie is het gelukkig gestopt en sindsdien heeft ze het niet meer gehad. De vele onderzoeken hebben niets uitgewezen en het zou wellicht de stress van een zware bevalling zijn. (inleiding op 41,5 weken, ze was ook nog niet ingedaald, de bevalling verliep redelijk traag, daarna meconium ingeslikt, maagje leegpompen, zuurstof,…)
      Op die eerste moeilijke dagen na, hebben wij voor de rest een kerngezond meisje hier in huis, zonder enig gevolg. πŸ™‚

Geef een reactie

