Het omkeerbaar huispak.

Als naaiende mama heb ik hier een hele resem aan zelfgemaakt goeds liggen.
Sommige dingen zijn nog steeds te groot, andere dingen, zoals dit huispakje, kennen jammer genoeg al bijna hun laatste dagen. Dit ‘sponzen’ pakje is het eerste baby-kleertje gemaakt tijdens mijn zwangerschap. Het lag te wachten in de kast sinds maart en wat toen al zo’n knuffelgehalte had, is nu met m’n kleintje erin niet anders. πŸ™‚ Gelukkig kent mijn stoffenkast alweer een nieuw stukje nicky velours (=spons) voor een maatje groter van dit knusse huispakje!

En zoals de titel zegt, het pakje is omkeerbaar, langs de binnenkant zit een zachte tricot-stof met paddestoeltjes. Het tekeningetje van de paddestoel werd herhaald en ge’flockt’ op de buitenkant als leuk detail.

Huispak 1

Veel tijd voor een fotoshoot was er niet. Mijn dochter lag al gauw te ravotten in haar park. Wat een plezier alweer! De parklegger is eveneens van eigen makelij, maar de combinatie van de 2 stofjes is afgekeken van iemand anders. Een goede vondst herhalen is toch wel een fantastisch compliment zeker? πŸ˜‰

Huispak 2

Moest er trouwens iemand interesse hebben in een handgemaakt baby-huispakje?
Misschien maak ik er wel eens eentje op bestelling. πŸ™‚

Een gedachte over “Het omkeerbaar huispak.

  1. Tante Liesbeth zegt:

    Kan dat ook een man-huispak zijn? Liefst in het zwart met een draakje erop geflockt, ik ken er één die daar graag mee in zijne zetel zou zitten nu het weer wat frisser wordt. Hihihi

Geef een reactie

