Mijn dochtertje Jaklien! – 26 juli 2013

Op vrijdag 26 juli is mijn dochtertje Jaklien geboren!
Na een lange, ingeleide bevalling kwam ze met veel tumult in het leven. De eerste dagen bracht ze door op neonatologie, maar nadat ze papa en mama eens goed heeft doen schrikken waren de zorgen maar van korte duur, en toen kon ons roos wolkje met een beetje vertraging beginnen. Ons meisje stelt het trouwens opperbest! 🙂

Jaklientje is geboren tijdens de Gentse Feesten. Haar verjaardag zal aldus vele malen gevierd kunnen worden tijdens dit fantastische evenement. Ik denk aan cocoonen of circus zien in het Baudelo-park, Pierke’s poppenkast in het huis van Alijn, het grote aanbod aan kinderanimatie en -theater, springen en klimmen op de vele kastelen op de Zuid,…
En over, laat ons zeggen héél véél jaren pas, vieren en afsluiten op de vlasmarkt. 😉

Jaklien!

Op deze foto is Jaklien al 4 weken oud! Het rompertje is nog steeds aan de grote kant, maar die Gentse Feesten, die ziet ze volgens mij nu al heel goed zitten! 😉

8 gedachtes over “Mijn dochtertje Jaklien! – 26 juli 2013

  1. aisling zegt:

    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie toekomstige fuifbeestje, Annelien en Wim! Ik wens jullie veel plezier met jullie drietjes. Groetjes Julie

    • Annelien zegt:

      Merci voor de wensen, vooral goed afgesproken met de gynaecoloog wat de datum betreft! 😉 Toch nog een fijne ‘vrij late’ huwelijksverjaardag gewenst!

Geef een reactie

