Anneliens herfstkleedje

Nu de zomer zich (dan toch) terug verbergt en het kleurenpalet in de natuur zich stilaan verder ontwikkelt met prachtige herfsttinten, is mijn zomercollectie niet langer passend bij deze tijd van het jaar. Zware katoen en goed gevoerde kleedjes aangevuld met dikke wollen kousen, zo zal het zijn! Wat is dit toch een zalige tijd voor een najaarsgenieter als ik!

En ziehier mijn eerste herfstkleedje in primeur. De stof is afkomstig uit een winkeltje in de Antwerpse Nationalestraat, ‘Julija’s Shop’, de webshop vind je hier. Je vindt er een verzameling van prachtige katoenen stoffen die de honger naar leuke motieven zeker weet te stillen. Deze grijze stof met een klein wit bloemetje en een roos stipje als kelk is van Michael Miller. Stofdesign die speelt met warme tinten, enerzijds speels en druk, anderzijds eenvoudig en strak.
In dit kleedje ging ik op zoek naar een passend kraagje dat bovendien herhaald kon worden in de mouwtjes. Spelen met mogelijkheden als deze, geeft mij ‘goesting’ naar meer. Binnenkort zullen dan ook enkele varianten van dit model te zien zijn op deze blog. Maar toch ook weer helemaal anders. Benieuwd? Kom op tijd eens piepen zou ik zeggen.


Geef een reactie

