UPPERCASE issue n° 8!

Hoera, post uit Canada! En hier is mijn allereerste exemplaar van het 4-maandelijke blad Uppercase. Mooi! Ik durf hier zelfs met een zekere pretentie beweren dat dit blad speciaal voor mij gemaakt is! Eénzelfde passie voor illustratie, druktechnieken, vintage graphics, typografie, patterns, vintage fashion skills… en zo veel meer, werd verzameld binnen dit magazine. Gepresenteerd in een prachtige vormgeving, al dan niet met een vast thema als leidraad, biedt dit blad plaats aan een aantal succesvolle vormgevers (werk, leven, overleven…) en anderzijds wordt jong talent een podium geboden.
Niet goedkoop, een abonnement op dit magazine, maar voor mij reeds dé aankoop van 2011 en ja, mijn nieuwe stokpaardje!

Een grote collectie aan portfolio’s en nieuwsberichten kun je terugvinden op de Uppercase-website.

UPPERCASE 8
pagina uit Uppercase 8 pagina uit Uppercase 8
Geef een reactie

