Een rood voorjaarskleedje!

Ziezo, dit is het dan! Mijn eerste kleedje staat online. Zowel mijn tekening (volledig in illustrator opgemaakt) als het eindresultaat kun je hier bewonderen:

Anneliens rode kleedje.

Het patroon van de stof bevat een klein simpel bloemetje met zwarte kelk en een witte boogvorm als blaadje. Deze stof is gekocht op het stoffenspektakel. Dit is een rondtrekkende stoffenmarkt in België en Nederland, met o.a. heel wat katoenen stoffen met leuke prints en patterns voor vrij weinig centen. Voor dit kleedje maak ik een schatting van ongeveer € 16 aan materiaalkosten. Valt best mee toch? Al moet ik toegeven dat mijn werkuren best oplopen nu mijn kleedjes steeds complexer worden.

Benieuwd naar mijn volgende creatie? Hou deze blog dan zeker in de gaten!

patroon 'petite fleur'

5 gedachtes over “Een rood voorjaarskleedje!

Geef een reactie

